En Kvinnas Funderingar Mitt i Livet

04 september 2009

Fredag Förmiddag...

Nyss hemkommen från mitt andra jobb, assistent till Mr. J :o) och har nu några timmar tills det är dags att gå på igen kl. 15. Sitter och försöker få lite arbete gjort på datorn men mina kattungar håller på att driva mig till vanvett. 5 st vildbasar som rusar runt som en hel elefant hjord. Fram tills idag har jag verkligen gruvat mig för den dagen som dom skall flytta. Men just nu så känns det som att den dagen inte kan komma fortare. Den 12 sep. flyttar två av dom. För några veckor sedan så dom små illbattingarna ut så här....


0 Comments:

Post a Comment



Zandria

Välkommen till min blogg. Här kommer Du att få ta del av mina tankar och funderingar. Tarot och Livsåskådning. Målningar och Dikter. Garn och Stickning och vardagens små och stora händelser...!!:o))

Sök i Bloggen

Etiketter