En Kvinnas Funderingar Mitt i Livet

03 september 2009

Höst Garner

I går kom en del av de Höst Garner som jag beställt. Och visst blir man sugen på att sticka något fint..?? Ett härligt mjukt ullgarn med mohair i. Ett Design Garn från England som endast finns i några få härvor. Härlig känsla...!!:o))


Älskar verkligen garn. Vilket härligt material det är, och vilken oändlig massa färgsättningar och strukturer det finns. Känner mig verkligen priviligerad som har fått möjligheten att jobba med garner. Och även en regning och tung dag kan förvandlas till glad och solig om det kommer en ny försändelse med mysgarner....!!:o))

Favoriter just nu är Alpacka och Mohair..!! Mjuka, lurviga, värmande och sköna..!! Önskar att jag hade mera tid för stickning...

0 Comments:

Post a Comment



Zandria

Välkommen till min blogg. Här kommer Du att få ta del av mina tankar och funderingar. Tarot och Livsåskådning. Målningar och Dikter. Garn och Stickning och vardagens små och stora händelser...!!:o))

Sök i Bloggen

Etiketter