En Kvinnas Funderingar Mitt i Livet

10 september 2009

Livets Baksida

Sjukdom och smärtor måste vara livets baksida. Jag dras med en whiplas skada ef. en olycka. Och min vardag är fylld med smärtor. Vissa dagar mer och vissa dagar mindre. Men inte blir det bättre av att åka på influensa där hela kroppen och alla leder protesterar. Febern kommer och går och hela kroppen känns öm. Huvudet dunkar och öronen värker. Näsan kan inte bestämma sig för om den skall rinna eller vara täppt och halsen svider. Nää fy sjutton. Jag hoppas verkligen att alla tar väl hand om sig i dessa tider och inte tänker som jag... " Det drabbar inte mig " .. För jag lovar Er, man kan ha roligare....!!!:o)

0 Comments:

Post a Comment



Zandria

Välkommen till min blogg. Här kommer Du att få ta del av mina tankar och funderingar. Tarot och Livsåskådning. Målningar och Dikter. Garn och Stickning och vardagens små och stora händelser...!!:o))

Sök i Bloggen

Etiketter